Lidmaatschap aanpassen

Je gegevens wijzigen

Voor het aanpassen van je persoonlijke gegevens (bijvoorbeeld bij verhuizing, verandering van je verzekering, telefoonnummer, e-mailadres of het doorgeven van een allergie) kun je contact opnemen met onze secretaris via secretaris@scoutingwartburg.nl. Dan zullen we je gegevens in de ledenadministratie aanpassen. Let er op dat je duidelijk aangeeft welke gegevens er veranderd zijn. Je kunt ook zelf je gegevens in het administratiesysteem van scouting wijzigen door in te loggen bij www.sol.nl. Voor het aanmaken van een account of het opvragen van je inloggegevens kun je daar ook terecht.

Opzeggen van je lidmaatschap

Als je besluit om geen lid meer te blijven van Scouting Wartburg, dan vragen we je dit te melden bij de leiding. Stuur ook de secretaris een bericht via secretaris@scoutingwartburg.nl om een aanpassing in de ledenadministratie te laten maken. En mail de penningmeester via penningmeester@scoutingwartburg.nl voor het stopzetten van je contributie. Graag ontvangen de groepssecretaris en penningmeester je afmelding per e-mail. Vermeld daarbij duidelijk al je gegevens zodat we je kunnen uitschrijven.