Speltak – Bevers (4-7 jaar)

Wat zijn bevers?

De jongste leden worden bij Scouting Nederland bevers genoemd. Ook bij de Wartburg hebben wij bevers als onderdeel van onze scoutinggroep. Wij hanteren voor dit speltak de leeftijdsgrens van 4 t/m 7 jaar. Bevers komen elke week samen, doen allerlei leuke activiteiten en spelen in het fantasiedorp Hotsjietonia. Lijkt het je wat om ook lid te worden van de bevers? Neem dan contact op met de leiding om een keer te komen kijken. Als je een tijdje meedraait in de groep wordt je officieel geïnstalleerd tot bever. Je mag dan de rode bevertrui dragen en krijgt alle bijbehorende insignes en de groepsdas van Scouting Wartburg.

De bevers zoeken nog leiding! Lijkt het jou leuk om elke week een toffe opkomst te verzorgen? Mail dan naar bevers@scoutingwartburg.nl.

Naam: Bevers
Opkomsttijd: vrijdag 18.00 – 19.30 uur
Contactpersoon: Jesse Fontaine en Astrid Weijers
E-mailadres: bevers@scoutingwartburg.nl

Het speltak de bevers houdt elke vrijdagavond een opkomst in het clubhuis. Het leidingteam bedenkt leuke activiteiten voor de leden en begeleidt hen daarbij. Op het programma staat bijvoorbeeld knutselen, sport en spel in het bos of clubhuis, maar de bevers kunnen ook insignes (badges) verdienen voor specifieke vaardigheden. Ieder jaar gaan de bevers een weekendje op kamp en logeren ze in het clubhuis. Tijdens dit weekend worden allerlei leuke spelletjes bedacht rond een bepaald thema.

• Voor alle vragen over de bevers (bijvoorbeeld over de opkomsten of om een keer te komen kijken) kun je contact opnemen met het leidingteam via bevers@scoutingwartburg.nl.